Vi skal arbejde med De særligt farlige (3:3) - Frihed
Grupper:
1 Lærke, Emil V og Carla
2 Emilie, Frej og Dovud
3 Mikkel W, Signe og Jessica
4 Tobias og Mikkel D
5 Sophie og Celina
2 Emilie, Frej og Dovud
3 Mikkel W, Signe og Jessica
4 Tobias og Mikkel D
5 Sophie og Celina
Link til programmet her:
De særligt farlige: Frihed (3:3)
I skal se 00.46 - 6.45
De særligt farlige: Frihed (3:3)
I skal se 00.46 - 6.45
Opgaver til klippet ligger her:
Giv et kort overblik over klippet.
Hvilke personer møder vi?
Giv en karakteristik af hver af dem ud fra det, vi ser i klippet.
Hvad er deres problemer? Hvordan er deres fremtoning? Hvordan bor de?
Giv en karakteristik af hver af dem ud fra det, vi ser i klippet.
Hvad er deres problemer? Hvordan er deres fremtoning? Hvordan bor de?
Hvordan er fortælleren over for personerne? Hvad er hans hensigt med programmet?
Hvilke fortælleformer/fremstillingsformer bruges i klippet? Giv eksempler.
Hvilke filmiske virkemidler anvendes i klippet? Giv eksempler.
Hvilke appelformer anvendes i klippet? Giv eksempler.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar